لوگو

اخبار

برگزاری رویداد شتاب

در راستای سیاست های تیم مدیریتی جدید و کار بلد دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه اهمیت توسعه ایده های خلاق، نو آورانه، کارآفرینانه و درآمدزا و حمایت از آنها توسط دانشگاه و مراکز، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۶ تهران با محوریت مرکز رشد خوشه های نوآور و نیز دفتر کارآفرینی خود و همچنین با نظارت و حمایت واحد استانی غرب تهران با مدیریت سرکار خانم کاظمی در دو بازه زمانی، فراخوانی با موضوع: برگزاری: "رویداد شتاب فناوری های نوظهور و دیجیتال در صنایع فرهنگی" منتشر نمود تا از این طریق ایده های استارت آپی زمان کافی داشته باشند تا ایده های خود را در قالب فرم های استاندارد خود را تکمیل و طی مراحل منظم مقدمات ارایه طرح را طی نمایند. 
پس از دریافت طرح های اولیه، پالایش طرح ها توسط کمیته علمی رویداد صورت پذیرفت و طرح های قابل مطرح شدن به مرحله مسابقه و رویداد راه یافتند. 
در ادامه طرح ها توسط دبیرخانه و پالایش اولیه و ۷ پروژه انتخاب شده و در بازه زمانی مشخص مورد بررسی های اولیه توسط کمیته علمی قرار گرفت تا چارچوب اولیه و ساختار آن از نظر طرح تجاری بررسی شده و برای ارائه در روز رویداد آماده شود و موارد نهایی انتخاب شود.
در  این رویداد ۸ ساعته (۱۲ لغایت ۸ شب) ابتدا منتورها با هر یک از دانشجویان بصورت مجزا و با یک داور به مدت یک ساعت کار کرده و در نهایت پس از ارایه دانشجویان و شور نهایی داوران رویداد ۳ ایده بعنوان ایده های برتر و ۴ ایده نیز نیز بعنوان ایده های قابل تقدیر انتخاب گردیدند.
در پایان برگزیدگان مقرر گردید طرح های نهایی در قالب آئین نامه و دستور العمل های ابلاغی دانشگاه به عنوان هسته ها و خوشه های فناور در مرکز رشد مرکز هسته گذاری شوند.
خاطر نشان میگردد این رویداد توسط مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۶ بعنوان تنها مرکز آموزش عالی و دانشگاهی منطقه جنوب غرب تهران ( مناطق ۱۶-۱۷-۱۸-۱۹) با جمعیت یک میلیون و دویست هزار نفر که از مناطق محروم و بکر در دل پایتخت جهت چنین فعالیت های علمی است و دارای افراد بسیار توانمند با ایده های فراوان اما محروم از امکانات و نهادهای حمایتی هستند و پتانسیل ارزشمندی برای دانشگاه علمی کاربردی است) با همکاری شهرداری منطقه ۱۷ برگزار گردید.
اسامی ۷ نفر برتر و برگزیده استارت آپ:
۱. نفر اول: سرکار خانم صیدلو (با ۴۵۳ امتیاز)
۲. نفر دوم: سرکار خانم مرادی (با ۴۳۵ امتیاز)
۳. نفر سوم: سرکار خانم اصغری (با ۳۸۱ امتیاز)
۴. شایسته تقدیر: جناب آقای محمودی (با ۳۶۰ امتیاز) 
۵. شایسته تقدیر: سرکار خانم نوری (با ۳۳۵ امتیاز)
۶. شایسته تقدیر: سرکار خانم سلیمی (با ۳۳۰ امتیاز)

۷. شایسته تقدیر: سرکار خانم عبداللهی (با ۲۶۰ امتیاز)

 

 

 

 

۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۰۰
تعداد کلیک : ۴۷۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500