لوگو

اخبار

برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۶

برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۶
📢برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ٦📢
💥✅ در این مراسم که به مناسبت میلاد امام حسن عسگری و روز دانشجو با حضور اساتید، دانشجویان، کارکنان دانشگاه و تنی چند از مدیران محلی از جمله شهردار منطقه ١٧و هیات همراه، فرمانده سپاه حبیب ابن مظاهربرگزار شد پس از تلاوت قران و پخش سرود ملی ابتدا ٢ نفر از دانشجویان مرکز به نمایندگی از سایر دانشجویان به طرح مسایل و دغدغه ها خود پرداختند و پس از ایشان سرکار خانم بهبودی بعنوان نماینده مدرسان، ضمن برشمردن ویژگی های منطقه ١٧ به ظرفیت های دانشجویان مرکز ٦ برای حل مشکلات منطقه و کمبود و خلا چنین فضایی  در مناطق جنوبغرب تهران اشاره نمودند.
در ادامه آقای دکتر کمری به عنوان میزبان مراسم ضمن تبرک ویژه این روز به  حاضران و تشکر از حضور میهمانان در این مراسم، و با مرور  تاریخچه روز دانشجو و نقش دانشجویان در تحولات ٦٠ سال گذشته کشور به برخی شاخص ها و ویژگی های دانشجو ازادی خواه مانند عدالت خواهی، استکبار ستیزی و تلاش مضاعف مبنی بر توسعه بیش از پیش کشور اشاره نمودند.
سپس آقای محمودکلهری شهردار منطقه ١٧ به ایراد سخنرانی پرداختند و عنوان نمودند دانشجویان مطالبات خود از جمله مواردی همچون ایستگاه تاکسی، روشنایی و... را از طریق مدیریت دانشگاه به اطلاع مان برسانند آنچه در توانمان باشد انجام خواهیم داد.
🔹وی در ادامه با دعوت از دانشجویان برای ارائه ایده های استارتاپی گفت: اگر دانشجویان ایده های استارتاپی با محوریت محلات خاصه در حوزه نگهداشت شهر حمایت خواهیم کرد.
🔹وی در پایان گفت: انءشاالله بتوانیم به همراهی و همکاری مدیریت دانشگاه اتاقی فکری با حضور دانشجویان برای بهره برداری از ایده های دانشجویان عزیز در راستای توسعه منطقه مان تشکیل دهیم.سردار پاسدار کریمی فرمانده سپاه حبیب ابن مظاهر بعنوان آخرین سخنران جلسه ضمن تشکر از مدیران دانشگاه بابت برگزاری این جلسه و تبریک روز دانشجو، به نقش دانشجویان در سازندگی کشور با لحاظ روحیه جهادی پرداختند و اشاره نمودند متاسفانه در سالیان اخیر و به دلایل سیاسی جنبش دانشجویی از مسیر خود مطالبات عدالت خواهانه خود تا حدودی منحرف شده است و می باید همواره با درک صحیح و تحلیل درست از وقایع مسیر صحیح خود را انتخاب نماید و شان خود را فراتر از مسایل سطحی و هدایت شده با اغراض مشخص بداند.
در پایان این مراسم که با شعر خوانی یکی از دانشجویان مرکز و اجرای گروه تواشیح همراه بود کانون فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی واحد ٦ افتتاح شد و به مناسبت روز دانشجو و افتتاح کانون فرهنگی دانشگاه ضمن اعلام آمادگی برای عقد تفاهم نامه جهت همکاری های آموزشی بر اساس طرح جدید ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر امکان ادامه تحصیل سربازان صرفا در دانشگاه علمی کاربردی و فنی حرفه ای از امکان اجرای این طرح در مرکز ٦ دانشگاه علمی کاربردی برای مجموعه خود خبر دادند و علاوه بر آن خبر خوش دیگری را مبنی بر تقبل ٥ جهیزیه برای دانشجویان دختر مرکز که عقد نموده و یا در آستانه عقد قرار دارند را توسط سپاه ناحیه و با معرفی آقای دکتر کمری را دادند.
خاطر نشان میشود در این مراسم از هفت نفر از دانشجویان برتر مرکز(به شرح ذیل) که در حوزه های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی با لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.💥
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۳
تعداد کلیک : ۲,۴۹۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
نظر خود را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500